سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ولایت شیعه و سنی
RSS طراح قالب وبلاگ پروفایل تماس با مدیر عناوین مطالب صفحه اصلی
موضوعات
پیوندها
فرزانگان امیدوار
قرآن و اهل البیت تنها راه نجات
عشق الهی
کلبهء ابابیل
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
.: شهر عشق :.
تا شقایق هست زندگی اجبار است .
$$$$دوست$$$$
به تلخی عسل
ترانه ی زندگیم (Loyal)
Manna
Deltangi
گروه اینترنتی جرقه داتکو
طوبای محبت
allah is the lord of right .he is justic
بر و بچه های ارزشی
زیر آسمان خدا
جوک و خنده
وصال حق
وصال
طراح قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
طراح قالب وبلاگ
Powered By BLOGFA.COM
دروغ هاشمی

دروغ شاخدار هاشمی

ادامه مطلب...

فتوای بن باز درباره تخریب گنبد پیامبرص

گنبد رسول الله ص،باید ویران شود + تصویر

بن باز،مفتی سابق عربستان گفته:حق این است که گنبد خضراء باید ویران شود

ادامه مطلب...

شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

شهادت حضرت فاطمه س دروغ است!!!

ادامه مطلب...

عبدالله حیدری

سوابق درخشان عبدالله حیدری،کارشناس ارشد شبکه وهابی کلمه

پیشنهاد می کنم حتما این پست رو مطالعه کنید.

ادامه مطلب...

پاسخ به وهابی

پاسخ به یکی از نظرات آقایان وهابی

ادامه مطلب...

صدیق و فاروق لقب کیست

اولین بار چه کسی به عمر لقب فاروق داد؟ + عکس کتاب 

وهابیون و اهل سنت،به عمربن الخطاب،فاروق می گویند و سعی دارند که این چنین جلوه دهند که پیامبرص اولین کسی بود که عمر بن خطاب را فاروق نامید . اما کتب معتبر اهل سنت و بزرگان از علمای ایشان، چنین چیزی را قبول ندارند و در بسیاری از کتابهایشان اینچنین آمده که اهل کتاب(یهود) اولین کسانی بودند که عمر بن خطاب را فاروق نامیدند! و این علی بن ابیطالب ع هست که رسول الله ص او را صدیق اکبر و فاروق اعظم این امت،معرفی کرده اند.خواهش می کنم بدون تعصب،این پست را مطالعه بفرمایید.

این مطلب در کتابهای "الطبقات الکبیر(الطبقات الکبری) تاریخ مدینه دمشق ، تاریخ طبری ، اسدالغابه و .... آمده است برای نمونه به ذکر یک کتاب اکتفا می کنیم.

 محمد بن سعد بن منیع،مشهور به کاتب واقدى(168-230)مورخ و سیره نویس مشهور بغداد و مؤلف کتاب الطبقات الکبرى (الکبیر) است‏.وی در صفحه 250 همین چاپ می نویسد :قال بن شهاب بلغنا أن أهل الکتاب کانوا أول من قال لعمر الفاروق وکان المسلمون یأثرون ذلک من قولهم ولم یبلغنا أن رسول الله صلى الله علیه وسلم ذکر من ذلک شیئا .ابن شهاب گوید : این گونه به ما رسیده است که اهل کتاب نخستین کسانی بودند که به عمر لقب فاروق دادند و مسلمانان از سخن آن‌ها متأثر شدند و این لقب را در باره عمر استعمال کردند  و از پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله هیچ مطلبی در این باره به ما نرسیده است .



و نیز ابن کثیر دمشقی سلفی در توضیح زندگی نامه  عمر بن الخطاب در کتاب معتبر البدایة والنهایة جلد 7 صفحه 150  (بنابر مکتبه شامله) و ج 10 ص 180(دارهجر للطباعه و نشر و التوزیع)می گوید:عمر بن الخطاب بن نفیل بن عبد العزى ... أبو حفص العدوی ، الملقب بالفاروق قیل لقبه بذلک أهل الکتاب.عمر بن الخطاب ... ملقب به فاروق ، گویند که اهل کتاب این لقب را به عمر دادند


نکته بسیار جالب این هست که اهل سنت در منابع متعدد خود،آورده اند که رسول خدا ص به امیرالمومنین علی ع،فرمود: علی بن ابیطالب،صدیق اکبر است و او فاروق این امت است!«هذا أوّل من آمن بی و أوّل من یصافحنی یوم القیامة و هذا الصدیق الاکبر و هذا فاروق هذه الأمّة یفرق بین الحق و الباطل»«به درستی که علی اول کسی است که به من ایمان آورده و اول کسی است که روز قیامت با من مصافحه می کند. و این علی، صدیق و راستگوی بزرگ است و او فاروق این امت است که حق و باطل را جدا می کند.المعجم الکبیر، ج 6، ص269؛ مناقب امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) مجمع الزواید، ج 8، ص102؛ تاریخ مدینه دمشق، ج 42، ص41

در اینجا به خاطر اختصار،فقط تصویر یکی از این منابع که کتاب معتبر المعجم الکبیر طبرانی هست را می گذارم .دقت کنید:


پس ای اهل سنت، اگر واقعا  خود را اهل سنت پیامبر ص می دانید،باید فقط به علی ع ، فاروق بگویید و نه به کسی که یهود او را فاروق نامیده اند.این منابع هم،کافی و بحارالانوار و منابع شیعه نیستند.منابع بزرگان شماست.پس اگر می خواهید باز به عمر،فاروق بگویید، دیگر خود را باید اهل سنت یهود بدانید نه اهل سنت پیامبر ص. قصد اهانت ندارم،اما،زمین بروید،آسمان بروید، این حقیقتی است که بزرگان شما نقل کرده اند و باید قبول کنید.

قضاوت با شما

=============

بیعت شکنی صحابی در قضیه کربلا+تصویر

ارتداد صحابه پیامبر از زبان عایشه + تصویر

ناسزاگویی صحابه به عایشه + تصویر

اصحاب و تبعیت از یهود و نصاری

خلافت خلفاء(ابوبکر و عمر) از دیدگاه امیرالمومنین علی(ع)

سب و لعن صحابه از دیدگاه اهل سنت

ترک سنت رسول الله(ص) به خاطر بغض با علی(ع)

توسل یک صحابی به قبر رسول الله ص+سند



استاد عبدالله حیدری

سلسله دروغ های شبکه های وهابی

موضوع این کلیپ: یکی از کارشناس های شبکه وهابی،استاد عبدالله حیدری است،این آقا که به  شغل خرمافروشی در مدینه مشغول به کار است ،و می خواهد به مراجع شیعه،درس علوم حدیث شناسی یاد بدهد، ادعا کرده که معاویه هرگز به امیرالمومنین ع فحش نداده و چنین دستوری هم نداده است... و پاسخ استاد ابوالقاسمی و یزدانی به این دروغ عجیب

مشاهده کلیپ      دانلود کلیپ

 


 

 

 

نظر یکی از مخاطبان:

مسلـــمان:

سلام بر محمد, آل و اصحاب محمد

برادر عزیز, علی حیدر یک ستاره درخشان در آسمان الهی اسلام است. هر چه من و تو در باره امیرالمومنین بنویسیم و بگوییم باز هم مثل اینکه هیچ چیزی نگفته باشیم. اما اینرا هم بعرض میرسانم که امیر معاویه هم مسلمان, با ایمان و یک صحابی خوبی بود. متاسفانه یک فتنه و یک جنگ داخلی در بین مومنین رخ داد که هیچ مسلمان نه در آن وقت و نه امروز از این حادثه خوش است. اینرا هم سنی ها مانند من و هم شیعه ها مانند شما قبول میکنند که حق با علی بود و اینرا کسی انکار نکرده. اما امیرالمومنین معاویه را عفو کرد چون او را یک مسلمان خوب خطاب میکرد. شیر خدا با اسیران معاویه رفتار نیک میکرد و نماز جنازه کشته شده گان شانرا ادا میکرد. اگر امیرالمونین معاویه را عفو کرد, پس شما چرا از حیدر پیروی نمیکنید؟

در امان الله باشید

پاسخ:

اللهم صلی علی محمد و آل محمد
 اما بعد:
/ اولا:چرا شما و همفکران شما،در سلام و صلوات،صحابه را میارید قاطی ماجرا می کنید!؟ بخاری روایت کرده که رسول الله ص فرموده اند: بر من و آل من صلوات بفرستید و من مانده ام که تو و امثال تو،چرا صحابه رو در صلوات میارید؟ چرا این بدعت را ایجاد کرده ایید؟بدعت گزار در آتش جهنم نیست؟ /بخاری در صحیح خود از ابی لیلا و او از کعب بن عجره نقل می کند: «قیل یا رسول الله! اما السلام علیک فقد عرفناه، فکیف الصلاة علیک، قال(ص) قولوا: اللهم صل علی محمد و علی آل محمد، کما صلّیت علی آل ابراهیم.../صحیح البخاری ج 3، ص280، کتاب التفسیر، باب10، حدیث 4797 و ج4، ص164، کتاب الدعوات حدیث 6358 و ...
// دوما:اینکه فرمودید:علی ع یک ستاره درخشان در آسمان اسلام است و هرچه از او بنویسیم کم است،ما هم می دانیم.پس چیز جدید و عجیبی نگفتید!!
/سوما:گفتید معاویه مسلمان با ایمان و صحابی خوبی بود!! باید بگم که:معاویه کی بود به نظر شما؟ پدرش ابوسفیان، فرمانده لشگر بت‏ پرستان و مشرکین مکه و در واقع جنگهاى احد و بدر و احزاب و سایر جنگها را او بوجود آورده بود،و  مدت 21 سال با رسول خدا ص مخالفت و دشمنى نمود و در فتح مکه از ترس شمشیر بظاهر اسلام آورد ولى در باطن بهمان کفر و بت پرستى خود باقى ماند...

مادر معاویه امیرشما کی بود؟ مادرش هند دختر عتبة بن ربیعة بود و با رسول اکرم دشمنى فوق العاده داشت و در مکه آنحضرت را آزار میرسانید و در جنگ احد و در خاتمه جنگ که حمزه عموى پیغمبر ص بدرجه شهادت رسیده بود بدستور مامان امیر شما،وحشى قاتل حمزه جگر او را بیرون کشید و پیش هند برد و آن ملعونه از شدت عداوت جگر حمزه را در دهان خود گذاشت ولى نتوانست آنرا بجود و ناچار از دهان بیرون انداخت و از آن تاریخ به هند جگر خوار معروف گردید .در زمان جاهلیت به ولگردى و زنا شهرت داشت و معاویه هم در چنان موقعى از او متولد شد! که عالم بزرگ شما زمخشرى در ربیع الابرار نقل میکند که اصلا پدر معاویه معلوم نبود کیه! از بس مامان امیرشما،بدکاره و زناکار بود.امیر معاویه شما،از چنین پدر و مادرى بوجود آمد،و کسی که بابا ننش این باشه، دیگه همه چی اش معلومه./

درثانی درباره مسلمانی امیرتون باید بگم که: بهترین پاسخ برای این مطلب،نامه امیرالمومنین ع به معاویه هست که بد نیست بخوانید:فانا ابو حسن قاتل جدک و خالک و اخیک شدخا یوم بدر،و ذلک السیف معى و بذلک القلب القى عدوى،ما استبدلت دینا و لا استحدثت نبیا،و انى لعلى المنهاج الذى ترکتموه طائعین و دخلتم فیه مکرهین نهج البلاغه از نامه .10.
(ای معاویه،منم ابو الحسن کشنده جد تو (عتبه پدر هند) و دائى تو (ولید بن عتبه) و برادر تو (حنظلة بن ابیسفیان) که آنها را در جنگ بدر به درک واصل کردم و اکنون هم آن شمشیر دست من است و من با همان دل و جرأت دشمنم را ملاقات میکنم و دین دیگرى اختیارنکرده و پیغمبر تازه‏اى نگرفته‏ام،و من در راهى هستم (اسلام) که شما باختیار و رغبت آنرا ترک نمودید و از روى اکراه و اجبار هم بآن داخل شده بودید.)  

و همچنین در انساب الاشراف و محمد بن جریر طبرى شما و منابع دیگر شما هم  نقل کرده ایید که پیغمبر فرمود:اذا رأیتم معاویة على منبرى فاقتلوه.(هرگاه معاویه را بر منبر من دیدید او را بکشید.) و همچنین بنوشته طبرى ابوسفیان بر الاغى سوار بود و معاویه افسار مرکب را گرفته و برادرش نیز از عقب مرکب را براه میانداخت پیغمبر صلى الله علیه و آله فرمود:لعن الله الراکب و القائد و السائق  (خداوند بهر سه لعنت کند) ..تاریخ طبرى جلد 11 ص .357(اگر آدرس ها رو قبول ندارید، می تونید این عبارات عربی رو در مکتبه اهل بیت و یا مکتبه شامله یا برنامه الجامع الکبیر و یا هر نرم افزاری که دوست داشتید،سرچ کنید تا همه چی دستت بیاد) .و ادله بسیار زیاد دیگه که عدم ایمان امیرمعاویه شما و کافر بودن او را ثابت می کنه هست که میخام متن طولانی تر نشه،وگرنه می آوردم.

چهارما گفتید که:جنگ(منظورتون صفین بود احتمالا) فقط یک فتنه داخلی بود، و هیچ کس راضی نبود و ... باید بگم که: سبب این فتنه کی بود؟ مگر امیرالمومنین ع خلیفه نبود؟ مگر اطاعتش واجب نبود؟ مگر همه با او بیعت نکرده بودند؟ امیر شما چرا با خلیفه برحق مسلمین بیعت نکرد؟مگر هزار بار او را به بیعت دعوت نکرد؟ چه کاره خون عثمان بود که میخواست خون عثمان را بگیرد؟ مگه قصاص خون ها با حکومت اسلامی نیست؟مگر هرکس خودش بخاد قصاص کنه،مگه در جامعه،سنگ رو سنگ بند میاد؟

لابد می خواهید بگید: هیچ مشکلی با هم نداشته اند و این جنگ، هیچ کس راضی نبود نه معاویه نه علی ع درسته؟این چه فکر مسخره ایی هست که می کنید ؟ لابد این طور که شما میگید: اگر علی ع و معاویه در جنگ به هم می رسیدند ، به هم می گفتند: به به  سلام ! چطوری صحابی رسول خداص؟ چه خبر؟ بیا بغلم.بچه ها، چایی رو دم کنید، علی خودمونه که! آیا اینطور می گفتند یا گردن هم را می زدند؟

پنجما گفتید که امیرالمومنین ع معاویه را عفو کرد؟!! این مطلب را از کجا نقل کردید؟ میشه بگید؟مطمئن باش که علی ع، معاویه را نه تنها مومن نمی دانست، بلکه او را یک زندیق و یک کافر به تمام معنا می دانست که ریختن خون او را از هرچیزی واجب تر می دانست .و از هر فرصتی استفاده می کرد تا خون آن زندیق کافر را بر زمین بریزد و تا آخرین لحظه زندگی؛، از جنگ با معاویه،کوتاه نیامد.اتفاقا همین کار را هم می خواست با ابی بکر و عمر و حکومت او بکند،اما به خاطر اینکه سپاهی نداشت و جز حسن و حسین  (ع) و چند صحابه،یاری نداشت،مجبور شد که سکوت کنه،اما در زمان حکومت خود،به محض اینکه قدرتی پیدا کرد،حتی لحظه ایی از فکر ریختن خون آن زندیق،کوتاه نیامد.
دعاگو از برای هدایت شما

===========================
وقتی خداوند ناله و زاری می کند+تصویر
خدای موفرفری+تصویر
خدای بندتمبانی+تصویر
خدا می خندد+تصویر

فتوای زشت و شنیع ابوحنیفه درباره نزدیکی با محارم تصویر
امام جماعتی که از بز زاده شده+تصویر

صحابی صالح و دین دار و فحش دادن او به عایشه+تصویر
دانلود مطالب وبلاگ با حجم بسیار پایین

زلزله بوشهر و سراوان از نگاه شبکه وهابی کلمه+تصویر و کلیپ
احمدبن حنبل غیر خدا را صدا می زند و به کمک می خواند+تصویر
جایگاه زن در مکتب اهل سنت(قسمت اول) + تصویر
جایگاه زن در مکتب اهل سنت(قسمت دوم) + تصویر

بطلان خلافت خلفای سه گانه با روایتی از صحیح مسلم+تصویر
خوردن موش حرام نیست!+تصویر

ازدواج با جن از دیدگاه وهابیت
خلوت زنان با میمون حرام است + تصویر



انس بن مالک صحابی و سر امام حسین(ع)

 انس بن مالک صحابی و سر امام حسین(ع)

ادامه مطلب...

صحابه،نگهبانان سنت یا نابودگران سنت رسول الله(ص)؟

صحابه،نگهبانان سنت یا نابودگران سنت رسول الله(ص)؟

ادامه مطلب...

بیزاری رسول الله(ص) از خالد بن ولید

جنایت وحشیانه خالد بن ولید و بیزاری رسول الله(ص) از عمل او

 

ادامه مطلب...

<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
PAGES
درباره وبلاگ
مدیر وبلاگ : ولایت[318]
نویسندگان وبلاگ :
یعسوب الدین[0]

مهدی جان،اعتراف می‌کنیم بی تو نمی‌توانیم، برگرد.مهدی جان،قمه به دستان بودایی به هیچ کس رحم نمی‌کنند...کپی از مطالب،با ذکر صلواتی برای همه آزاد هست...یاعلی مدد
آخرین عناوین
قیچی روایت قوم یزعمون أنی لهم إمام ، والله ما أنا لهم بإمام
دانلود فایل pdf مجموعه تحریفات صورت گرفته در کتب اهل سنت همراه ب
به خاطر یک لقمه نان+کلیپ
پیروان جمل باز به جنگ اصحاب علی ع آمدند+تصویر
نقش قبیله اسلم در کودتای سقیفه+تصویر
رفتار خشن جناب عمربن الخطاب با کنیزان+تصویر
خانه های زمان رسول الله ص،در داشته اند یا خیر؟
مفتی وهابی:ملائکه مذکر هستند+تصویر
مفتی وهابی:منظور از دست خدا در روایات،همان معنای لغوی آن است+تصو
فاطمه زهرا سلام الله علیها،شهادت یا وفات؟!
حذف اسم حضرت زهراس از حدیث چهار زن برتر عالم در صحیح مسلم
حذف حدیث سفینه نوح از صحیح مسلم
حذف خواستگاری ابوبکر و عمر از حضرت زهراس و جواب رد حضرت رسول به
وقتی احمدبن حنبل غیر خدا را صدا می زند و به کمک می خواند
به خاطر یک لقمه نان+کلیپ
پیروان جمل باز به جنگ اصحاب علی ع آمدند
تحریف نظر امیرالمومنین علیه السلام درمورد ابوبکر و عمر
حذف حدیث \\مهدی من عترتی من ولد فاطمه \\از صحیح مسلم
تحریف و خیانت دیگر در مکتب سقیفه
تحریف و دروغ دیگر در مکتب سقیفه
آرشیو
برچسب ها
امکانات

طراحی و توسعه : بهترین طراح