سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ولایت شیعه و سنی
RSS طراح قالب وبلاگ پروفایل تماس با مدیر عناوین مطالب صفحه اصلی
موضوعات
پیوندها
فرزانگان امیدوار
قرآن و اهل البیت تنها راه نجات
عشق الهی
کلبهء ابابیل
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
.: شهر عشق :.
تا شقایق هست زندگی اجبار است .
$$$$دوست$$$$
به تلخی عسل
ترانه ی زندگیم (Loyal)
Manna
Deltangi
گروه اینترنتی جرقه داتکو
طوبای محبت
allah is the lord of right .he is justic
بر و بچه های ارزشی
زیر آسمان خدا
جوک و خنده
وصال حق
وصال
طراح قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
طراح قالب وبلاگ
Powered By BLOGFA.COM
قرآن و اهل بیت ع درست است یا قرآن و سنت؟

قرآن و اهل بیت ع درست است یا قرآن و سنت؟+تصویر

شبهه:چرا رسول خداص،در یک جمله بی کنایه و با صراحت نفرمود: اهل بیت ع،جانشینان من هستند،تا دیگر هیچ اختلافی بین امت اسلام باقی نماند؟

وهابیون:شما شیعیان میگویید خداوند ترسان ترسان و با اشاره علی را امیر المومنین نمود و رسول الله ترسان ترسان و لرزان لرزان این انتصاب را در آخرین روز ها؛بعد ازاینکه الله کلی تهدیدش کرد که از پیامبری عزل میشوی؛ بصورت یک جمله دو پهلو در بیابانی برهوت اعلام نمود!! چرا رسول الله با صراحت و بدون کنایه نگفتند که:اهل بیت من،جانشینان بعد از من هستند؟! تا دیگر مشکلی بین امت باقی نماند و ما همه یک مذهب واحد بودیم.؟!
پاسخ:
ما مسلمانان،رسول الله ص را شجاع ترین فرد می دانیم به طوری که حتی شیرخدا علیه السلام می فرماید:کار که در نبرد ها سخت می شد و درگیری به اوج می رسید ما به اطراف رسول الله پناه می آوردیم.اما آن کسی که مانند بزکوهی، ترسان ترسان و لرزان لرزان از این صخره به آن صخره می پریدند و از کوه بالا می رفتند تا به خدا برسند،کسی دیگری است که اگر به الدرالمنثور جناب سیوطی نگاهی بیاندازید،خواهید دید ایشان کسی نیست جز جناب خلیفه دوم.
بله شما وهابیون درست می گویید.اصلا بیایید فرض کنیم حق با شماست.یعنی کلمه مولا معنای متعدد دارد،و ما نمی توانیم بفهمیم منظور رسول الله ص چه بوده؟همه حرف های شما درمورد کلمه مولا و حدیث غدیر را قبول می کنیم..چشم خود را هم بر حدیث صحیح منزلت می بندیم و مانند کبک سر خود را زیر برف می کنیم و منکر این می شویم که رسول الله ص در حدیث منزلت،کاملا واضح مقام و منزلت علی ع را در نزد خود،مانند مقام و منزلت هارون نزد موسی دانسته است.خوب شد؟از این بحث ها بیاییم بیرون چند لحظه
شما میگی که اگر رسول خداص یک کلمه صاف و روشن می فرمود:ای مردم،بعد از من،اهل بیت من،جانشینان من هستند.خلیفه من هستند.یعنی یه چیزی که همه بفهمند منظور رسول الله ص چه هست،دیگر مشکلی باقی نمی ماند !! اگر چنین چیزی باشد،ما قبول می کنیم.
ما می گوییم دروغ می گویید.والله دروغ می گویید.چرا؟ چون با شما برخورد داشته اییم و می شناسیم شما را . و به بقین رسیده اییم که اصلا دین ندارید.اصلا به خدا و رسول ایمان ندارید.می خواهید بی دینی شما را اثبات کنیم تا همه بینند که شما بویی از دین و ایمان و خدا و پیغمبر ص نبرده ایید؟چشم.توجه شما مخاطب عزیز را به این حدیث صحیح رسول الله ص جلب می کنم تا ببینید که وهابی بویی از ایمان نبرده.
آلبانی که از او با عنوان بخارى دوران یاد می کنید و اعتقاد دارید که وقتی ناصر الدین البانى روایتی را صحیح بداند،یعنی تمام پل ها را رد کرده است،ایشان حدیثی را از رسول خداص نقل می کند که ایشان فرمودند:

ای مردم،اهل بیت من،خلیفه بعد از من هستند و بعد می گوید:این روایت صحیح است! یک لحظه سر خود را که مثل کبک زیر برف کرده ایید،بیرون بیاورید و پنبه هایی را که مانند کفار در گوش کرده ایید را برای چند ثانیه بیرون بیاورید و ببینید که رسول خداص فرموده:خلیـــــــفه و نه مولا و هفتاد معنی و دو پهلو و غیره
(من می روم) و در میان شما دو چیز می گذارم که خلیفه و جانشین بعد از من و کامل هستند، کتاب خدا و عترت من، آن دو از همدیگر جدا نمی‌شوند تا در کنار حوض کوثر بر من وارد شوند.
إنی تارک فیکم خلیفتین : کتاب الله حبل ممدود ما بین السماء و الأرض و عترتی أهل بیتی و إنهما لن یتفرقا حتى یردا علی الحوض( حم طب ) عن زید بن ثابت .( صحیح )
ألبانی،صحیح جامع الصغیر وزیادته، ج1، ص482، ح2457 المکتب الإسلامی .
دیگر منابع که این حدیث را نقل کرده اند:
مسند ابن أبی شیبة ، ج 1، ص108، ح135، دار الوطن - الریاض و إبن أبی شیبة المصنف فی الأحادیث والآثار، ج 6، ص309، ح31679 مکتبة الرشد - الریاض و المعجم الکبیر، ج 5، ص153، ح4921 ؛ ج 5، ص154، ح4922 ، مکتبة الزهراء - الموصل و أحمد بن حنبل فضائل الصحابة، ج 2، ص603، ح1032؛ ج 2، ص786، ح1403،‌ مؤسسة الرسالة - بیروت و مسند أحمد بن حنبل، ج 5، ص181، ح21618؛ ج 5، ص189، ح21697، مؤسسة قرطبة - مصر؛ و السنة، ج 2، ص351؛ ج 2، ص643 ، ح1548 ـ 1549، تحقیق: محمد ناصر الدین الألبانی، المکتب الإسلامی - بیروت و الثعلبی الکشف والبیان، ج 3، ص163، دار إحیاء التراث العربی - بیروت و ...
طبق این حدیث صحیح،قرآن و اهل بیت علیهم السلام، هر دو در کنارهم، جانشینان آخرین پیامبر خدا ص هستند.
بله،اگر از شیعیان آیه ایی می خواهید که در آن گفته باشد:یا ایهاالذین امنوا علی بن ابیطالب خلیفه رسول الله.نخیر همچنین آیه ایی در قرآن ما مسلمانان نیست شاید در قرآنی باشد که بز ام المومنین عایشه خورده و الان نیست.نمی دانیم
ما مسلمانان،به قرآن ایمان داریم یعنی به همه قرآن.نه مانند شما به بعضی از آیات ایمان و به بعضی دیگر کافر.مثلا قرآن به ما مسلمانان فرموده است: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّـهَ وَأَطِیعُوا الرَّ‌سُولَ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اطاعت کنید خدا را! و اطاعت کنید پیامبر خدا را.یعنی اطاعت از رسول الله را اطاعت از خدا و سرپیچی از رسول الله راسرپیچی از الله متعال می دانیم.فرقی نمی کند برای ما که این مطلب را قرآن گفته باشد،یا از زبان مبارک رسول الله ص بیرون آمده باشد چرا که :وَمَا یَنطِقُ عَنِ الْهَوَى إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْیٌ یُوحَى
وقتی رسول الله ص بفرماید:اهل بیت،خلیفه من هستند،یعنی قرآن فرموده:اهل بیت خلیفه رسول ص هستند.فرقی ندارد
در حقیقت این که می گویید:آیه ایی به ما نشان دهید که علی خلیفه رسول الله هست...در حقیقت از زبان شیطان سخن می گویید و این که در این شبکه ها مانند خوارج و جدتان معاویه،قرآن را بلند می کنید و می گویید:با این قرآن با ما حرف بزنید،حرف شیطان هست.شمایی که می گویید:ابوبکر با پیامبرص در غار همراه بوده،و به آیه40 سوره توبه هم استناد می کنید،و به این هم بسنده نکردید و گفتید:هرکسی منکر مصاحبت ابوبکر با پیامبر ص شود،کافر!! است،آیا در قرآن اسم ابوبکر رو آورده و گفته:ابوبکر با پیامبر در غار بود؟از کجا فهمیدید که آن آیه منظورش ابوبکر است و منکرش را هم کافر دانستید؟از کجا فهمیدید؟از سنت فهمیدید؟از روایات فهمیدید؟از شان نزول؟؟از هرجایی که این را فهمیدید،ما هم از همان جا فهمیدیم که منظور از آیه55 سوره مائده،علی بن ابیطالب،و ولایت ایشان است.
حال که دیدید و همه دیدند که رسول خداص فرموده:اهل بیت،و قرآن،خلفای بعد از من هستند،و آلبانی یا همان بخاری دوران شما هم گفته:روایت صحیح است،اکنون چه؟آیا قبول می کنید؟! البته یقین داریم که هرگاه شتر از سوراخ سوزن رد شد،شما نیز به رسول الله ص ایمان خواهید آورد.
وَما کانَ لِمُؤْمِنٍ وَلا مُؤْمِنَةٍ إِذا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْراً أَنْ یَکُونَ لَهُمُ الْخِیَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَمَنْ یَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالاً مُبیناً. الأحزاب/36. هیچ مرد و زن با ایمانى حق ندارد هنگامى که خدا و پیامبرش امرى را لازم بدانند، اختیارى (در برابر فرمان خدا) داشته باشد و هر کس نافرمانى خدا و رسولش را کند، به گمراهى آشکارى گرفتار شده است!



درباره وبلاگ
مدیر وبلاگ : ولایت[318]
نویسندگان وبلاگ :
یعسوب الدین[0]

مهدی جان،اعتراف می‌کنیم بی تو نمی‌توانیم، برگرد.مهدی جان،قمه به دستان بودایی به هیچ کس رحم نمی‌کنند...کپی از مطالب،با ذکر صلواتی برای همه آزاد هست...یاعلی مدد
آخرین عناوین
قیچی روایت قوم یزعمون أنی لهم إمام ، والله ما أنا لهم بإمام
دانلود فایل pdf مجموعه تحریفات صورت گرفته در کتب اهل سنت همراه ب
به خاطر یک لقمه نان+کلیپ
پیروان جمل باز به جنگ اصحاب علی ع آمدند+تصویر
نقش قبیله اسلم در کودتای سقیفه+تصویر
رفتار خشن جناب عمربن الخطاب با کنیزان+تصویر
خانه های زمان رسول الله ص،در داشته اند یا خیر؟
مفتی وهابی:ملائکه مذکر هستند+تصویر
مفتی وهابی:منظور از دست خدا در روایات،همان معنای لغوی آن است+تصو
فاطمه زهرا سلام الله علیها،شهادت یا وفات؟!
حذف اسم حضرت زهراس از حدیث چهار زن برتر عالم در صحیح مسلم
حذف حدیث سفینه نوح از صحیح مسلم
حذف خواستگاری ابوبکر و عمر از حضرت زهراس و جواب رد حضرت رسول به
وقتی احمدبن حنبل غیر خدا را صدا می زند و به کمک می خواند
به خاطر یک لقمه نان+کلیپ
پیروان جمل باز به جنگ اصحاب علی ع آمدند
تحریف نظر امیرالمومنین علیه السلام درمورد ابوبکر و عمر
حذف حدیث \\مهدی من عترتی من ولد فاطمه \\از صحیح مسلم
تحریف و خیانت دیگر در مکتب سقیفه
تحریف و دروغ دیگر در مکتب سقیفه
آرشیو
برچسب ها
امکانات

طراحی و توسعه : بهترین طراح